“Het is een leuke, veelzijdige campagne die goed is vormgegeven en uitgevoerd met een prachtig resultaat (meer dan 400 nieuwe gappies). ‘’
1 april 2021
De Vrijwilligerscentrale Amsterdam heeft de Amsterdamse Communicatieprijs gewonnen voor de Gappie campagne! Gefeliciteerd! We zijn trots dat we deel hebben genomen aan deze campagne, ons gouden koppel Paloma & Philip heeft hier namelijk aan meegewerkt! Zo werden ze in live-talkshow geïnterviewd door Roos Schlikker en deelden ze hun bijzondere verhaal, plus toffe fotoshoot op de website!
In een speciale zoom-finalebijeenkomst op 1 april hebben de Vrijwilligerscentrale Amsterdam als non profit project gewonnen en de Wispe Brouwerij als commercieel project.
Het oordeel van de jury luidt: “Het is een leuke, veelzijdige campagne die goed is vormgegeven en uitgevoerd met een prachtig resultaat (meer dan 400 nieuwe gappies). De campagne zit dicht op de doelgroep, er is overduidelijk goed rekening gehouden met de taal van de doelgroep en het ziet er grafisch ook erg goed uit. Er is met heel weinig geld maar heel veel liefde en kennis van zaken veel bereikt. En – niet onbelangrijk – er is snel gereageerd op de corona-omstandigheden waardoor er andere content nodig was.”
Lees hier alles over deze uitreiking.
Word een Careibu! Lees hier hoe het werkt.